قانون بودجه 50/20/30

خانم الیزابت وارن قانونی را تحت ” قانون بودجه 20 30/50 ” را در کتاب خود تحت عنوان Our Worth: The Ultimate Lifetime Money Play معرفی نموده است. این قانون در خصوص نحوه صرف درآمد خالص است. این قاعده بیان مینماید که در آن ۵۰ % درآمد را باید برای نیازها ، ۳۰ % باید روی خواسته‌ها صرف شود، و ۲۰ % را باید پس‌انداز نمود . در تمام کشورهایی که اقتصاد معنا دارد ، این برنامه قابل پیدا سازی است، پس هیچ کجای این مقاله نباید عجیب باشد. در اینجا تیم مشاوران مدیریت ایران  به طور خلاصه این برنامه بودجه‌بندی آسان را تشریح مینمایید.

20 50 30 نحوه بودجه بندی هزینه زندگی

سه بخش اساسی قانون بودجه :

 

50% صرف نیاز Need

نیازها همان صورت حسابهایی است که قطعا باید پرداخت شود و چیزهایی هستند که برای بقا لازم هستند. این‌ها شامل اجاره اجاره یا وام مسکن، پرداخت‌های اتومبیل، خواربار، بیمه، مراقبت‌های بهداشتی، حداقل پرداخت بدهی، و خدمات رفاهی است. اینها ” حداقل سطح رفاه” یا ” چیزهایی که باید داشت ” شما هستند، “نیازها” شامل اقلامی که اضافی نیستند ، و مانند رفتن به دوبی ، شام در رستوران هتل ایتالیایی ،…. نیست.

نیمی از درآمد خالص شما باید صرف تمام چیزهایی شود که شما باید نیازها و تعهدات خود را با آن پوشش دهید. اگر بیشتر از آنچه که نیاز دارید  هزینه کنید، باید خواسته‌های خود کاهش دهید و یا سعی کنید سبک زندگی خود را تغییر دهید، شاید به خانه کوچک‌تر یا ماشین ساده‌تر. شاید استفاده از حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار و همچنین غذا خوردن در خانه بیشتر از به رستوران رفتن یک راه‌حل باشد.

https://iranmct.com/news/50-20-30-budget-rule


iranmct-team رفتن ,چیزهایی ,نیازها ,درآمد ,بودجه ,قانون بودجه ,درآمد خالص منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کرج هوم مشکلات فنی Zacharyzsqvx3 Blog لاله دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. شرکت افشار valentinlucawmt5 blog ایران امرن