سنوا به نظر خوشنام ترين برند توليدات يخچال فريزر ايراني مي باشد.اين كارخانه صنعتي_توليدي حدود 12 سال پيش كار خود را در شهر اصفهان شروع كرد و محصولات ابتداي توليدي اين شركت شامل اجاق هاي گاز،كولر هاي آبي بوده است و سپس با پيشرفت اين مجموعه ، يخچال فريزر هم به محصولات توليدي اين شركت اضافه گشته است.

خرابي و تعمير يخچال فريزر اسنوا

گاهي بروز مشكلاتي در كاركرد يخچال اسنوا مي تواند رخ بدهداين موضوعي كاملا طبيعي مي باشد و در بسياري از موارد حتي در بدو خريد و گذشت چند روز از استفاده يخچال دچار مشكلاتي مي شود.باز هم ذكر مي كنيم كه اين مقوله ايست كاملا طبيعي!پس تا پايان اين مقاله را دنبال كنيد تا مشكلتان كاملا برطرف شود.همچنين شايان ذكر است كه به گزارش تعميركاران يخچال شركت سرويسكاران،بيشترين و رايج ترين مشكلي كه در اين برند از يخچال مشاهده شده عدم سرمايش لازم محيط يخچال مي باشد.برودت در اين يخچال گاهي به حدي پايين مي آيد كه مواد غذايي داخل يخچال در معرض خرابي قرار خواهند گرفت.

مشكلات رايج يخچال اسنوا كه با تعمير قابل برطرف كردن مي باشند.

  1. فريزر اسنوا سرمايش لازم را ندارد و دماي آن با دماي معمولي يخچال تفاوتي ندارد
  2. يخچال فريزر سرماي خود را به بيرو انتقال مي دهد(خرابي لاستيك دور درب)
  3. كمپرسور و مجموعه موتوري اسنوا در ساعاتي از روز دماي بالاي 80 درجه را تجربه مي كند و داغ مي كند.
  4. يخچال به طور كامل خاموش شده و كار نمي كند.
  5. محيط يخچال به دليل عدم كاركرد لامپ تاريك مي باشد.
  6. فن يا خنك كننده موتور كاملا از كار افتاده.
  7. فن يخچال صدا مي دهد.
  8. بدنه يخچال فريزر برق دارد.
  9. ديفراست يخچال اسنوا خراب شده و موجب برفك آن شده.
  10. يخچال از محل نامعلومي (عموما در محل قرارگيري موتور) صدا مي دهد.
  11. صفحه الكتريكي كنترل ميانبر كار نمي كند و يا ارور هاي خاصي را نمايش مي دهد.

براي تعمير و عيب يابي چه كاري بايد انجام دهيد؟

البته كه تعميرات يخچال فريزر نياز به تخصص هاي خاصي دارد و كوچكترين بي تجربگي مي تواند خسارات مالي به مصرف كننده آن بزند،لذا حتما در نظر داشته باشيد كه چنانچه هر كدام از مشكلاتي كه ذكر شد برايتان پيش آمد،فورا با تعميركاري متخصص در تعمير يخچال تماس حاصل نمائيد.لازم مي دانيم اين موضوع را ذكر كنيم كه اگر مشكل يخچالتان را ناديده بگيريد ممكن است به مرور زمان،مشكلات جانبي ديگري براي آن پيش بيايد.فرض كنيد سيم كشي داخلي يخچال دچار اتصالي شده باشد و به دليل فلزي بودن بدنه يخچال ،برق درون آن جريان پيدا كند.مسلم است كه در چنين شرايطي بسيار خطرناك به نظر مي رسد.اما جداي از آن اين اتصالي ممكن است در بازه زماني بلند گسترش يافته و باعث بروز نوسنات داخلي برقي شود.در اين حالت ممكن است كمپرسور كه قلب يخچال به حساب مي آيد به طور كامل بسوزد.با توجه به محدوديت هاي اقتصادي اين روزهاي كشورمان مجبور مي شويد هزينه هاي گزاف و ميليوني را صرف تعويض موتور يخچالتان كنيد.

نكات قابل توجه براي استفاده از يخچال اسنوا

  1. حتما قبل از استفاده از يخچال اسنوا از محافظ برق استفاده.
  2. حتما در نظر داشته باشيد قرار دادن مواد غذايي با دماي بالا درون يخچال مي تواند باعث گرم شدن محيط يخچال مي شود و براي جبران آن موتور يخچال مجبور است فشار بيشتري را متحمل شود.
  3. هنگام انجام امور نظافتي و تميز كردن يخچال حتما دو شاخه اصلي يخچال را از برق بكشيد.

.4در هر حالت،در صورت بروز هر گونه مشكلي در يخچال كه مشكوك به خرابي مي باشد،با مركز تعميرات تخصصي يخچال تماس حاصل نمائيد.

تعميرات تخصص يخچال فريزر

تاپ امداد يك مركز خدماتي تخصص تعميرات لوازم خانگي به ويژه يخچال مي باشد.همچنين اين مجموعه جهت حال مشتريان در تمامي مناطق شاخص تهران نمايندگي رسمي و شعبات معتبر دارد.در صورت بروز هرگونه مشكل و يا شك بر خرابي يخچال، مي توانيد به صفحه تاپ امداد رفته و با يك تماس مشكل خود را با تعميركاران ما در ميان گذاشته و در صورت نياز يكي از تعميركاران متخصص و مجرب ما را به منزل خود فراخواني كنيد تا در محل و در بازه زماني بسيار كوتاه با تعمير تضميني مشكل يخچالتان را كاملا حل نمائيد.


مهندسی يخچال ,اسنوا ,فريزر ,خرابي ,كاملا ,استفاده ,يخچال اسنوا ,يخچال فريزر ,محيط يخچال ,حاصل نمائيد ,تماس حاصل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

natado چاپخانه دانشگاه علامه طباطبایی cfdgroup تکستفا | متن آهنگ جدید ????یک عدد صـــــورتـــــــی نــازنــازی???? برج خنک کننده | سپتیک تانک برندسازی تجاری گل سنگ